Contractele de service Schindler Excellence reprezintă întotdeauna soluţia perfectă, indiferent dacă gestionaţi un portofoliu extins de echipamente sau un singur ascensor. Serviciile noastre transparente se concentrează în jurul a două contracte de bază care pot fi adaptate necesităţilor dvs. specifice.
Gama noastră de contracte include două tipuri de contracte: All-In şi Basic.
Contactaţi Departamentul nostru de Service pentru a discuta despre cerinţele dvs. specifice şi a vedea ce tip de contract se potriveşte cel mai bine pentru necesităţile dvs.
Schindler a dedicat mulţi ani dezvoltării de metode de întreţinere care să mărească disponibilitatea echipamentelor pentru clienţii noştri. Calculând uzajul, tipul de echipament şi de mediu determinăm numărul şi tipul de vizite făcute instalaţiilor. Expert Plus a fost testat des şi s-a dovedit a fi foarte eficient atât pentru produsele Schindler cât şi pentru alte produse disponibile pe piaţă.
Siguranţa este o valoare importantă pentru Schindler şi, de aceea, au loc verificări periodice ale componentelor de siguranţă, pentru toate lifturile aflate sub contract de întreţinere. Programul PSI de verificare al Schindler este foarte riguros, în conformitate cu legile în vigoare.
Nu numai că întreţinem echipamentul dvs. - inginerii noştri experimentaţi şi foarte bine instruiţi pot de asemenea face întreţinere şi service pentru ascensoare şi scări rulante care nu sunt produse de Schindler.