PORT Technology de la Schindler revoluționează știința optimizării fluxului de trafic într-o clădire, oferind în același timp servicii personalizate și controlul accesului.
Perfecțiunea este o mare provocare într-o clădire modernă, unde fiecare deplasare include folosirea unuia sau mai multor mijloace de transport pe verticală, obținerea accesului în zone cu acces restricționat, circularea prin spații de birouri necunoscute și așa mai departe - toate acestea în timp ce dvs. vă doriți doar să ajungeți la destinație și să începeți ce aveți de făcut.
Cu ajutorul PORT Technology de la Schindler, sistemul de management al tranzitului, singurul lucru pe care trebuie să-l facă pasagerii este să-și dezvăluie identitatea și să comunice destinația dorită la Terminalul PORT. PORT Technology are grijă de restul, prin planificarea și executarea unei deplasări fără probleme, utilizând o rută optimă concepută să aibă cea mai scurtă durată.
Printre caracteristicile standard incluse în PORT Technology, se numără o serie de opțiuni standard avansate, pentru a putea adapta sistemul și mai mult nevoilor dvs.
PORT Technology a fost concepută să aducă noi dimensiuni utilizării barierelor în timpul intrării în clădire. Cu ajutorul tehnologiei PORT, nu numai că fiecare pasager poate fi verificat ca fiind autorizat, dar poate fi comandat un ascensor corespunzător etajului de destinație preferat, iar identitatea persoanei poate fi comunicată chiar la barieră. Și pentru că ascensorul este controlat prin PORT, putem garanta că acesta va furniza cea mai bună rută în condițiile de trafic existente.
Fiecare PORT este echipat cu un cititor care poate comunica cu orice dispozitiv cu radiofrecvență compatibil, de la un simplu card de acces până la un smartphone. Acesta poate fi utilizat pentru a pune la dispoziție funcții speciale în timpul funcționării normale a ascensorului sau, dacă PORT este încorporat într-o barieră, pentru a furniza un sistem de control al accesului care este complet integrat în ascensoare.
Parcarea poate fi configurată în așa fel încât sistemul utilizează date statistice în timp real, pentru a determina cele mai des solicitate etaje în perioada de timp respectivă și parchează ascensoarele în consecință. Totodată, clientul are posibilitatea de a predefini stații de bază.
Atunci când tehnologia PORT este utilizată în tandem cu o barieră, această funcție împiedică utilizatorul să dea cardul peste barieră unei alte persoane pentru a le facilita accesul, prin invalidarea celei de-a doua tranzacții la această barieră și la barierele din jur.
Această funcție opțională este menită să descurajeze pasagerii să pătrundă într-o cabină, de exemplu cu un coleg, fără să folosească cardul de acces. Dacă un pasager se urcă într-un ascensor fără să utilizeze cardul de acces, se va aplica o sancțiune, atunci când cardul de acces va fi utilizat din nou. Acest lucru poate varia de la un mesaj de avertizare pe ecranul PORT, la cerința de a reseta cardul de acces la biroul serviciului de pază din recepție.
În multe clădiri înalte este recomandabilă folosirea ascensoarelor cu două punți, pentru maximizarea utilizării spațului puțului de ascensor. Sistemele convenționale se pot dovedi a fi foarte frustrante pentru utilizator, pentru că, de exemplu, o cabină cu o punte mai joasă se oprește în repetate rânduri din cauza operațiunilor de service la puntea superioară sau există confuzii legate de ascensorul care trebuie luat la intrare. Cu ajutorul tehnologiei PORT nu mai există această problemă. Pentru că știm dinainte toți pasagerii și destinațiile lor, ascensoarele cu punte dublă nu se opresc mai des decât cele cu o singură punte. De asemenea, semnalizarea avansată a ecranului PORT elimină orice confuzie a pasagerilor.
Transferul între 2 etaje poate părea la prima vedere cea mai simplă operațiune executată de un ascensor. De fapt, dacă acest lucru nu este optimizat, este foarte probabil să fie transportate mult mai puține persoane decât capacitatea teoretică de transport, iar acest lucru poate crea timpi lungi de așteptare. Tehnologia PORT de control al transferului folosește instrumente de evaluare a volumului de pasageri, pentru a configura un model avansat de utilizare a ascensorului în orice moment, care maximizează utilizarea sistemului, micșorând totodată timpii de așteptare.
Pentru holurile aflate la etajele superioare, acolo unde pasagerii ajung după ce au luat ascensorul din holul central de la parter, după care iau alt ascensor către etaje superioare, există mereu îngrijorarea că s-ar putea produce aglomerații. Această situație se poate detecta prin compararea numărului de pasageri care au ajuns în holul aflat la etajele superioare, cu numărul de pasageri care au ieșit din sistem, iar astfel se poate întârzia numărul de persoane care ajung la etajele superioare, până la eliberarea spațiului.
Deoarece prin PORT Technology se poate ști cu certitudine câte persoane au ajuns la fiecare etaj, se poate construi o imagine de ansamblu a distribuției persoanelor aflate la fiecare etaj. Dacă este necesară evacuarea, sistemul poate decide ce etaje pot fi evacuate cu ajutorul scărilor de urgență, fără apariția aglomerărilor și poate sfătui ocupanții, prin intermediul ecranului, să folosească scările. La alte etaje, sistemul poate oferi evacuarea cu ajutorul ascensorului și, din moment ce numărul de persoane este cunoscut, poate aduce destule ascensoare pentru a evacua toate persoanele la un anumit etaj, evitând astfel crearea panicii.
În circumstanțe normale, ascensoarele sunt configurate să furnizeze servicii excelente ocupanților unei clădiri. Cu toate acestea, pot exista situații în care, din cauza fluxului neobișnuit de mare de vizitatori sau pierderii unui număr mare de cabine (de exemplu din cauza efectuării unor lucrări de construcții), acest lucru nu mai este valabil. Utilizând capacitatea de comunicare avansată a PORT Technology, pasagerii pot fi instruiți fie să coboare un etaj de scări pentru a lua ascensorul, fie să fie transportați cu un etaj mai sus de destinație. Acest lucru ar fi realizat pentru a combina opririle necesare și, prin urmare, prin punerea la dispoziție mai rapidă a ascensoarelor, pentru a crește semnificativ posibilitatea de manevrare a unităților.
În timpul perioadelor cu trafic redus, sistemele obișnuite de ascensoare vor aloca câte o persoană per cabină, încercând astfel să minimizeze timpii de așteptare. Pentru că un ascensor se echilibrează doar după ce este încărcat pe jumătate, acest lucru are drept rezultat multe deplasări cu încărcări neechilibrate care duc astfel la un consum ridicat de energie. În modul ECO, deplasările din timpul „perioadelor cu trafic redus” sunt planificate în așa fel încât să aibă drept rezultat timpi de așteptare rezonabili și nu minimi. Acest lucru înseamnă că nu este necesară utilizarea tuturor ascensoarelor, economisindu-se astfel cantități mari de energie, prin alocarea numărului de pasageri per cabină în așa fel încât să se obțină pe cât posibil o sarcină echilibrată.
Pentru clienții care au nevoie de informații detaliate referitoare la funcționarea sistemului lor, este disponibil un pachet de rapoarte cuprinzătoare.
Tehnologia PORT reduce aglomerările atât din holuri, cât și din cabine, prin alocarea pasagerilor la etajele individuale. PORT oferă acces complet integrat în clădire, iar myPORT - oferă control al ascensorului și acces securizat în clădire din smartphone-ul dvs.
Adecvată în special pentru grupurile mari de ascensoare sau pentru configurațiile în linie dreaptă din clădirile comerciale cu trafic ridicat, tehnologia PORT poate mări posibilitatea de manevrare și reduce timpul de deplasare - fiecare cu până la 35 %.
Cu ajutorul tehnologiei Schindler PORT aveți posibilitatea de a îndepărta multe dintre constrângerile existente ale amenajărilor interioare, având astfel o libertate mai mare în proiectarea noilor generații de clădiri.
Tehnologia PORT ECO monitorizează încontinuu condițiile de trafic și menține timpul de așteptare sub sau la un anumit nivel specificat, economisind totodată și maximul de energie posibil.
PORT Technology furnizează diferite modalități de a vă deplasa într-o clădire, fără să fiți nevoit să atingeți un ascensor sau chiar o ușă.
Management al traficului, cel mai bun din clasa sa
Managementul tranzitului PORT reprezintă o extindere majoră a capacității sistemului față de sistemul de bază PORT. Este disponibilă o soluție cu adevărat integrată care permite o călătorie sigură și confortabilă, de la accesul inițial în clădire, până la deplasarea ulterioară și, în final, la ieșire. Aceasta include o serie de terminale cu aplicații speciale pentru vizitatori, parcare, uși, birouri și spații rezidențiale.